icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon viber icon icon icon icon icon icon icon icon icon
Кошик порожній
Графік роботи
Закрити
Графік роботи магазину за адресою Попудренка 52:
- Щодня з 10:00 - 19:00

Гарантія

 

1. На які товари надається гарантія?Иллюстрация

2. Я можу обміняти або повернути товар?

3. Де і як можна зробити обмін або повернення?

4. Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

5. В яких випадках гарантія не надається?

6. Гарантійні умови  

1. На які товари надається гарантія?

   На товари в нашому складі надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон "babymax.com.ua - online склад дитячих товарів". Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

2. Я можу обміняти або повернути товар?

    Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Обмін і повернення може бути проведений тільки один раз за умови, що товар належної якості, не був у вжитку, у покупки збережений товарний вигляд, споживчі властивості, збережені всі аксесуари, документація, що входять в комплектацію товару, і не порушена їх упаковка *, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.

3. Де і як можна зробити обмін або повернення?

    Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою:
м Київ, вулиця Попудренка, 52 c понеділка по неділю з 10-00 до 19-00. При поверненні товару потрібно мати при собі товарну накладну. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів. Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою "Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

4. Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

    Гарантійне обслуговування відбувається в нашому сервісному центрі по вул. Попудренка 52.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

   Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адресу та телефони сервісного центру.

5.  В яких випадках гарантія не надається?
  • з моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження: подряпини, відколи, потертості та ін.);
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.

6. Гарантійні умови

   Всі товари, куплені в нашому магазині BabyMax, сертифіковані і забезпечуються фірмовою гарантією або гарантією магазину, термін якої встановлюється фірмою - виробником. При виникненні гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується нашим сервісним відділом. Підставою для гарантійного обслуговування є наявний у Вас оригінальний гарантійний талон або чек із зазначенням дати продажу товару нашим магазином. Адреса сервісного центру - Попудренка 52, м. Чернігівська. Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві, або, в окремих випадках, з моменту початку експлуатації, дата якої повинна бути завірена нашим представником. У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:

  • недотримання покупцем вимог виробника, зазначених в гарантійному документі;
  • недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації даного виробу;
  • недотримання правил установки;
  • відсутність оригінального гарантійного документа;
  • при відсутності в гарантійному документі дати продажу і найменування товару;
  • внесення будь-яких виправлень (змін) у текст гарантійного документа;
  • ремонту не уповноваженими на це особами, якщо такий ремонт призводити до чого несправність в роботі вироби;
  • розібрані вироби, зміни конструкції і інших втручань, не передбачених інструкцією;
  • необхідності заміни скляних і переміщуються вручну пластикових деталей;
  • неправильного користування витратними матеріалами або використання витратних матеріалів, непридатних для даного виробу;
  • несправностей і пошкоджень, викликаних екстремальними умовами і дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха і т.д.);
  • недбалого зберігання та / або недбалого транспортування власником;
  • ушкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами;
  • включення вироби в мережу з неприпустимими параметрами;
  • використання виробу з метою, для яких воно не призначене;
  • попадання у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин або залишків їжі.

Обмін і повернення товару неналежної якості проводиться за висновком сервісного відділу