icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon viber icon icon icon icon icon icon icon icon icon
Кошик порожній
Графік роботи
Закрити
Графік роботи Магазину в святковий період:
- 01.05 (субота): з 10:00 до 18:00
- 02.05 (неділя): вихідний
- З 03.05, включаючи 08-10.05, в звичайному режимі: з 10:00 до 19:00

Гарантія

 

Иллюстрация

1. На які товари надається гарантія?

2. Я можу обміняти або повернути товар?

3. Де і як можна зробити обмін або повернення?

4. Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

5. В яких випадках гарантія не надається?

6. Гарантійні умови  

1. На які товари надається гарантія?

   На товари в нашому складі надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон "babymax.com.ua - online склад дитячих товарів". Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

2. Я можу обміняти або повернути товар?

    Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Обмін і повернення може бути проведений тільки один раз за умови, що товар належної якості, не був у вжитку, у покупки збережений товарний вигляд, споживчі властивості, збережені всі аксесуари, документація, що входять в комплектацію товару, і не порушена їх упаковка *, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.

3. Де і як можна зробити обмін або повернення?

    Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою:
м Київ, вулиця Попудренка, 52 c понеділка по неділю з 10-00 до 19-00. При поверненні товару потрібно мати при собі товарну накладну. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів. Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою "Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

4. Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

    Гарантійне обслуговування відбувається в нашому сервісному центрі по вул. Попудренка 52.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

   Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адресу та телефони сервісного центру.

5.  В яких випадках гарантія не надається?

  • з моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження: подряпини, відколи, потертості та ін.);
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.

6. Гарантійні умови

   Всі товари, куплені в нашому магазині BabyMax, сертифіковані і забезпечуються фірмовою гарантією або гарантією магазину, термін якої встановлюється фірмою - виробником. При виникненні гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується нашим сервісним відділом. Підставою для гарантійного обслуговування є наявний у Вас оригінальний гарантійний талон або чек із зазначенням дати продажу товару нашим магазином. Адреса сервісного центру - Попудренка 52, м. Чернігівська. Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві, або, в окремих випадках, з моменту початку експлуатації, дата якої повинна бути завірена нашим представником. У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:

  • недотримання покупцем вимог виробника, зазначених в гарантійному документі;
  • недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації даного виробу;
  • недотримання правил установки;
  • відсутність оригінального гарантійного документа;
  • при відсутності в гарантійному документі дати продажу і найменування товару;
  • внесення будь-яких виправлень (змін) у текст гарантійного документа;
  • ремонту не уповноваженими на це особами, якщо такий ремонт призводити до чого несправність в роботі вироби;
  • розібрані вироби, зміни конструкції і інших втручань, не передбачених інструкцією;
  • необхідності заміни скляних і переміщуються вручну пластикових деталей;
  • неправильного користування витратними матеріалами або використання витратних матеріалів, непридатних для даного виробу;
  • несправностей і пошкоджень, викликаних екстремальними умовами і дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха і т.д.);
  • недбалого зберігання та / або недбалого транспортування власником;
  • ушкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами;
  • включення вироби в мережу з неприпустимими параметрами;
  • використання виробу з метою, для яких воно не призначене;
  • попадання у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин або залишків їжі.

Обмін і повернення товару неналежної якості проводиться за висновком сервісного відділу