Гарантія
1. На які товари надається гарантія?
2. Я можу обміняти або повернути товар?
3. Де і як можна зробити обмін або повернення?
4. Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
5. В яких випадках гарантія не надається?
1. На які товари надається гарантія?
На товари в нашому складі надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон "babymax.com.ua - online склад дитячих товарів". Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
2. Я можу обміняти або повернути товар?
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Обмін і повернення може бути проведений тільки один раз за умови, що товар належної якості, не був у вжитку, у покупки збережений товарний вигляд, споживчі властивості, збережені всі аксесуари, документація, що входять в комплектацію товару, і не порушена їх упаковка *, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.
3. Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою:
м Київ, вулиця Попудренка, 52 c понеділка по неділю з 10-00 до 19-00. При поверненні товару потрібно мати при собі товарну накладну. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів. Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою "Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
4. Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійне обслуговування відбувається в нашому сервісному центрі по вул. Попудренка 52.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
- модель;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адресу та телефони сервісного центру.
5. В яких випадках гарантія не надається?
- з моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження: подряпини, відколи, потертості та ін.);
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.
6. Гарантійні умови
Всі товари, куплені в нашому магазині BabyMax, сертифіковані і забезпечуються фірмовою гарантією або гарантією магазину, термін якої встановлюється фірмою - виробником. При виникненні гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується нашим сервісним відділом. Підставою для гарантійного обслуговування є наявний у Вас оригінальний гарантійний талон або чек із зазначенням дати продажу товару нашим магазином. Адреса сервісного центру - Попудренка 52, м. Чернігівська. Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві, або, в окремих випадках, з моменту початку експлуатації, дата якої повинна бути завірена нашим представником. У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:
- недотримання покупцем вимог виробника, зазначених в гарантійному документі;
- недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації даного виробу;
- недотримання правил установки;
- відсутність оригінального гарантійного документа;
- при відсутності в гарантійному документі дати продажу і найменування товару;
- внесення будь-яких виправлень (змін) у текст гарантійного документа;
- ремонту не уповноваженими на це особами, якщо такий ремонт призводити до чого несправність в роботі вироби;
- розібрані вироби, зміни конструкції і інших втручань, не передбачених інструкцією;
- необхідності заміни скляних і переміщуються вручну пластикових деталей;
- неправильного користування витратними матеріалами або використання витратних матеріалів, непридатних для даного виробу;
- несправностей і пошкоджень, викликаних екстремальними умовами і дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха і т.д.);
- недбалого зберігання та / або недбалого транспортування власником;
- ушкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами;
- включення вироби в мережу з неприпустимими параметрами;
- використання виробу з метою, для яких воно не призначене;
- попадання у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин або залишків їжі.
Обмін і повернення товару неналежної якості проводиться за висновком сервісного відділу