icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon viber telegram icon icon icon icon icon icon icon icon icon
Графік роботи
Закрити
Графік роботи кол-центру: Пн-Нд з 10:00 до 19:00.
Магазин за адресою Попудренка 52 (вул.Гетьмана Павла Полуботка, 52) працює за графіком:
Приймаємо оплату карткою та готівкою.
Кошик порожній

Бронювання

    Магазин Babymax – це величезна торгова точка, яка надає покупцям просто величезна кількість дитячих товарів. Але не завжди батьки купують своїм діткам ті коляски або ліжечка, які їм сподобалися через те що товар швидко розкуповують. Тепер вибравши в магазині товар можна його забронювати та забрати в будь-який зручний час, а зробити це можна прямо в даному розділі. Часто батькам потрібна ця послуга через те що вони::

  • не знають точно якої статі народиться дитина;
  • є забобонними та не хочуть купувати дитячі речі наперед;
  • не мають можливості через ремонт або відсутності вдома тимчасово забрати товар;
  • зможуть повністю оплатити покупку через кілька днів і бояться що саме то що вибрано ними куплять.

   Коли батьки роблять бронювання колясок або інших товарів для малюків вони можуть бути впевнені що їх вибір чекає на складі поки його заберуть. Це дуже зручно, особливо зараз, коли у всіх багато справ і катастрофічно не вистачає часового ресурсу.

 

1. Головні умови бронювання дитячих товарів

2. Умови зберігання заброньованих товарів на Babymax

3. Як забрати вже заброньований товар?

4. Чи можлива зміна ціни на заброньовані товари?

 

1. Головні умови бронювання дитячих товарів

  Забронювати коляску або ліжечко для малюка може кожен охочий. При цьому процесі повинні дотримуватися такі пункти

  • необхідно вибрати товар і внести 10% від його загальної вартості;
  • потрібно оформити всі необхідні документи та вказати термін зберігання;
  • після цього товар практично придбаний, але потрібно приїхати на склад, внести решту суми та забрати коляску або ліжечко.

 

2. Умови зберігання заброньованих товарів на Babymax

    Зберігати обраний товар на складі можна 2 тижні, а можна і довше, але при цьому необхідно знати умови при яких це робиться і прочитати їх можна прямо зараз. На складі магазину якщо вироблено бронювання ліжечок або колясок товар зберігається:

  • 2 тиждень по передоплаті;;
  • 1 місяць за умови повної оплати товару.

3. Як забрати вже заброньований товар?

     Для того, щоб забрати товар, за який була внесена передоплата необхідно зробити наступні дії

  • За кілька днів до того як забрати товар зателефонувати в магазин;
  • приїхати на склад і внести решту суми;
  • забрати товар з магазину.

4. Чи можлива зміна ціни на заброньовані товари?

    Вартість того чи іншого товару з часом змінюється і якщо вироблено бронювання колясок або бронювання ліжечок, а ціна на них змінилася до того як їх забрали відбувається наступне:

  • Сума передоплати залишається такою ж як була;
  • коли клієнт приїжджає за товаром він доплачує залишок згідно з новими розцінками на товар.

   Варто зазначити що клієнт може відмовитися від певного товару і забрати передоплату. Забронювати товар, який сподобався можна в будь-який момент і не думати про те що його може хтось купити раніше. Така послуга дуже проста і зручна, а головне нею стали користуватися все більше молодих батьків, адже не завжди є можливість забрати товар саме в той момент, коли його хочеться купити. Бронювання ліжечок і бронювання колясок дає можливість батькам повністю підготувати дитячу кімнату до нових меблів і появи малюка.